Innlogging i nettbutikken

Produktkatalogen er åpen for alle, men for å kunne logge inn i nettbutikken og finne mer informasjon blant annet om lagerstatus og priser må du ha en brukerkonto.


For å få opprettet brukerkonto til nettbutikken kontakter du ditt lokale BA Servicesenter. Kontaktinformasjon for alle BA Servicesenter finner du ved å klikke på lenken til venstre.


Første innlogging etter juni 2020

Dersom du har benyttet nettbutikken tidligere og skal logge inn for første gang etter juni 2020, må stegene nedenfor følges:

  1. Gå til nettbutikken (nettbutikk.baelgros.no).
  2. I feltet for pålogging (til venstre) i klikker du på lenken Glemt passord.
  3. Skriv inn brukernavnet du benyttet i den forrige nettbutikken i feltet for Brukernavn. Om du ikke husker brukernavnet, kan du finne det i e-post sendt ut med informasjon om ny nettbutikk.*
  4. Klikk på knappen Send.
  5. Du vil nå motta en e-post fra avsender webshop@baelgros.no med emne: «Forespørsel om nytt passord».
    NB: Det kan ta et par minutter. Sjekk også søppelpost/spam. Ulike e-postservere har ulike innstillinger, og automatisk utsendt e-post kan havne der.
  6. Klikk på knappen Endre passord i e-posten du mottar.
  7. Skriv inn passordet du ønsker å benytte i begge feltene og klikk Ok.

Du er nå innlogget i den nye nettbutikken – Velkommen!

* Ta kontakt med ditt lokale BA Servicesenter dersom du ikke har mottatt e-post med informasjon om ny nettbutikk. Kontaktinformasjon for alle BA Servicesenter finner du ved å klikke på lenken til venstre.


Kontakt oss

Ta kontakt med ditt lokale BA Servicesenter dersom du ikke finner svar på det du lurer på her. Kontaktinformasjon finner du ved å klikke på lenken til høyre.