Varene levert dit du vil, når du trenger dem

Effektiv og kundetilpasset logistikk har alltid vært et av grunnelementene i driften vår som elektrogrossist. Nå gjør vi det enda enklere for kundene å velge det mest lønnsomme fraktalternativet for hver enkelt ordre.


26. februar 2021 kl. 06:28


Hvilket fraktalternativ som passer best varierer mye. Å få varene levert til eget installatørfirmas hovedadresse påfølgende dag kan i mange tilfeller være et naturlig valg. For mange passer det best å bestille på nett og selv plukke opp varene på sitt lokale BA Servicesenter eller sentrallageret på Langhus kort tid senere*. I noen tilfeller trenger man varene så raskt at budbil er aktuell løsning, mens man andre ganger ikke trenger varene før noen dager senere.

Leveringsalternativene varierer naturlig nok fra sted til sted, og nå får du se hvilke alternativer som du kan velge blant for hver enkelt av dine ordre. For hvert valg får du også se hva leveringsalternativet koster. Dermed ligger alt til rette for å raskt og enkelt kunne ta det beste og mest lønnsomme valget, både for deg som installatør og din kunde.


Enkelt å velge, enkelt å viderefakturere

Leveransealternativet du velger fremkommer også tydelig på din bestilling, slik at det er enkelt å dokumentere og viderefakturere kostnaden til din kunde.


Tjenesten blir tilgjengelig i nettbutikken i disse dager, og de fleste av våre kunder vil allerede finne den når de handler. For øvrige vil tjenesten være på plass i løpet av våren.

Har du spørsmål om denne nye tjenesten er det bare å ta kontakt med ditt lokale BA Servicesenter.


* For sentrallageret på Langhus gjelder 25 minutter, men tid for Klikk og hent varierer fra 25 minutter til en time på de ulike BA Servicesenter.